Het verhaal van VP Accountants & Belastingconsulenten start in 2014 met de overname van het voormalige accountantskantoor “Van den Wijngaert & Partners”. Om de verdere groei van het kantoor te kunnen verzekeren werd er uitgekeken naar competente partners, dewelke gevonden werden in de persoon van Jan Van Cauwenbergh en zijn echtgenote Annelies Pint.

Als accountant en belastingconsulent heeft Jan reeds een jarenlange ervaring in alle materies die het beroep aanbelangen. Zijn expertise stelt hij dus graag ter uwer beschikking. Ook Annelies kan terugvallen op een jarenlange beroepservaring in verschillende gerenommeerde accountants- en bedrijfsrevisorenkantoren.

VP Accountants & Belastingconsulenten kent sinds zijn start een gestage groei, die in januari 2018 een verdere uitbreiding kent door de overname van boekhoudkantoor “Figul”. Naar aanleiding van deze samenwerking, groeit Chiel-Jan Guldentops door tot vennoot van het kantoor.

Intussen bestaat ons team uit negen medewerkers, waarvan drie vennoten. Hun enthousiasme en ervaring stellen zij graag ter uwe beschikking. U als cliënt persoonlijk bedienen, blijft onze missie en is onze sleutel voor de verdere groei van ons kantoor.

Jan Van Cauwenbergh

Vennoot

Jan is accountant en belastingconsulent. Hij studeerde af als Master in management en als Bachelor Accountancy-Fiscaliteit.

Jan heeft een ruime ervaring opgebouwd in de algemene accountancy werkzaamheden en fiscaliteit. Hij is vooral betrokken bij kleine en middelgrote ondernemingen en start-ups.

Daarnaast heeft hij zich nog gespecialiseerd in de volgende activiteiten: waardebepaling van ondernemingen, due diligence en financiële rapportering.

E-mail: jan@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

linkedin-icon

Annelies Pint

Vennoot

Annelies is afgestudeerd als Master in de Toegepaste Economische Wetenschappen, met als specialisaties Accountancy en Financiering. Daarnaast bezit ze ook een diploma als Master in management en als Bachelor Bedrijfsbeheer (Accountancy-Fiscaliteit).

Annelies heeft een rijke ervaring opgebouwd in het uitvoeren en opvolgen van audits in verschillende sectoren, voornamelijk van grote ondernemingen.

Dankzij haar sterk analytisch inzicht situeren haar specialisaties zich vooral op het vlak van audit, due diligence, eenmalige opdrachten en waarderingen van ondernemingen.

E-mail: annelies@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

linkedin-icon

Chiel-Jan Guldentops

Vennoot

Chiel-Jan studeerde af als Bachelor Accountancy-Fiscaliteit aan de K.H. Leuven. Met vijf jaar ervaring op zak bij andere accountantskantoren, ging hij in mei 2016 aan de slag bij VP Accountants. Met ingang van 1 januari 2018 is Chiel-Jan toegetreden als vennoot van het kantoor.

Als stagiair accountant en belastingconsulent heeft hij een grote bagage aan fiscale en boekhoudkundige kennis.

E-mail: chiel-jan@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

linkedin-icon

Luc Van den Wijngaert

Accountant – Belastingconsulent

Luc is accountant en belastingconsulent en behaalde een diploma van zowel graduaat boekhouden als graduaat informatica.

Na diverse werkervaringen als auditor, hoofd boekhouding en financiën en junior partner in een accountantskantoor, startte hij in 1981 zijn eigen kantoor te Keerbergen.

In een loopbaan van meer dan 35 jaar, heeft Luc een brede kennis opgedaan in diverse aspecten van het bedrijfsleven, met de focus op de familiale KMO, actief in diverse sectoren.

E-mail: luc@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

linkedin-icon

Nathalie Iwens

Dossierbeheerder

Nathalie heeft een opleiding genoten aan de Katholieke Hogeschool van Mechelen als Bachelor Accountancy-Fiscaliteit. Direct na het afronden van haar opleiding, startte ze in 2002 op ons kantoor.

Ze heeft een ruime ervaring opgebouwd binnen het hele gamma van accountancy en fiscaliteit, ter ondersteuning van kleine en middelgrote ondernemingen.

E-mail: nathalie@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

Wendy Lambrechts

Dossierbeheerder

Wendy behaalde haar bachelor Accountancy-Fiscaliteit en postgraduaat Fiscaliteit aan De Ham Hogeschool te Mechelen. Na een eerste werkervaring bij een klein accountantskantoor, vervoegde Wendy ons team in 2006.

Wendy heeft een brede kennis opgedaan in diverse aspecten van het bedrijfsleven en heeft een uitgesproken interesse voor fiscaliteit.

E-mail: wendy@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

Severien Van Aerschot

Dossierbeheerder

Severien heeft naast een Master in Management aan de K.U. Leuven ook een Bachelordiploma in Accountancy – Fiscaliteit behaald aan de K.H. Leuven. Met ruim zes jaar ervaring op zak bij zowel een BIG 4 kantoor, alsook andere accountantskantoren, ging zij in november 2016 aan de slag bij VP Accountants.

Als (laatstejaars) stagiair accountant en belastingconsulent heeft zij een grote bagage aan fiscale en boekhoudkundige kennis.

E-mail: severien@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

Jonas Lauwers

Dossiermedewerker

Jonas is sinds juli 2017 aan de slag bij VP Accountants. Hij zit na de kantooruren niet stil, want volgt een naschoolse opleiding accountancy-fiscaliteit om zijn kennis verder uit te breiden en zich tot volwaardig dossierbeheerder te ontplooien.

E-mail: jonas@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800

Veronique Van Aken

Office Manager

Als office manager houdt Veronique de administratieve touwtjes binnen het kantoor stevig in handen. Naast office manager is zij tevens onze verbindingspersoon voor de Rechtbanken van Koophandel en de Kruispuntbank van Ondernemingen.

Zij genoot een opleiding als Bachelor Bedrijfsbeheer, optie Rechtspraktijk. Na 8 jaar werkzaam te zijn in een gerechtsdeurwaarderskantoor in Mechelen, kwam zij in dienst op 01-04-2009.

E-mail: algemeen@vpaccountants.be
Tel: 015/500.800