Clearfacts

Clearfacts: ons digitaal klantenplatform

Genoeg van al dat papierwerk? Dat snappen we... 

Je administratie online beheren, dat is de toekomst waarin wij geloven. Met ons online platform van Clearfacts bieden we onze klanten een beveiligde online toegang tot hun eigen dossier en rapporteringen.

Scan, mail of upload uw facturen en digitale documenten naar ons online platform. Onze software herkent de aangeleverde documenten, met als opzet alles binnen een erg kort tijdsbestek bij te werken en periodieke overzichten te bezorgen van uw financiële situatie. Op die manier ontwikkelt u een digitaal archief dat u altijd en overal kan raadplegen. Dit op maat en volgens de wensen van iedere klant.

Dashboard ClearfactsVoorbeeld van het dashboard in Clearfacts, met een handig overzicht van je kerncijfers.

Geen papierwerk meer

Met Clearfacts hoeft u nooit meer facturen binnen te brengen bij uw accountant. U kan vanop afstand makkelijk al uw facturen, bonnetjes en andere documenten aan ons bezorgen. Mailen, opladen, scannen of zelfs een foto nemen volstaat.

Uw digitaal archief

Clearfacts dient als archief voor al uw belangrijke financiële documenten. Heb je snel een factuur nodig? Wil je historische prijzen van uw leverancier vergelijken? Waar je ook bent, je kan er meteen aan, ook via de handige app op uw smartphone.

Een actueel zicht op uw cijfers

Heldere dashboards geven u een actueel beeld van alle relevante kerncijfers (omzet, samenstelling van kostenrubrieken, liquiditeiten, btw,…). Met deze realtime data kan je gerichter zakelijke beslissingen nemen.

Snel en veilig

Clearfacts is op elk moment en vanop elke locatie te raadplegen. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid beveiligd en bewaard over verschillende (Europese) datacenters, die voldoen aan de strengste eisen.

Waarom u ook digitaal zou moeten gaan…

  • Nooit meer facturen en bonnetjes binnenbrengen bij uw accountant.
  • Facturen online opladen? Facturen klaarmaken voor betaling? Dat doe je in 1-2-3!
  • Permanente toegang tot uw eigen boekhoudkundige stukken en digitaal archief.
  • Altijd en overal een actueel zicht op uw zakencijfers.

  • En dat is niet alles! We werken tenslotte ijverig verder… van tijd tot tijd worden er dan ook extra functionaliteiten toegevoegd!

Nog niet overtuigd? We vatten alle voordelen nog even samen in een handig overzicht:


Spring jij ook mee op onze digitale trein?

Wil je meer weten over ons digitaal klantenportaal? Laat het ons weten zodat wij u hierin kunnen adviseren en begeleiden.


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x